About


ABOUT EffyLondonLifeStyle
*********************************

EffyLondonLifeStyle started in March 2013,the name comes from the Style that rappresents me more,Girly and Alternative. EffyLondonLifeStyle is a fashion site dedicated to daily life and anything I love.

EffyLondonLifeStyle nasce nel marzo del 2013,il nome descrive bene lo stile che più mi rappresenta,femminile e alternativo. EffyLondoLifeStyle è un fashion blog dedicato alla vita quotidiana e a tutto ciò che amo.


ABOUT  Nicla
*****************************



Hello,my names is Nicla,I am 26 years old,I was born and rased in Tuscan,Italy. 
I worked as a hairdressed until 2012,i live in London for a few months. I love dance,Shoes  
Music,my camera,my rabbit Bisè and the love of my life my dog Lucky. I'm a fashion blogger, youtubers,a Photographer modern dance dencer and many other things. I love read your messages and yours mails, it Keep me going.









Ciao a tutti, io sono Nicla. Sono nata e cresciuta in Toscana 26 anni fa. Ho lavorato come parrucchiera fino al 2012, adesso vivo a Londra da alcuni mesi. Amo la danza, le scarpe e tutto ciò che è moda, la musica,la mia macchina fotografica, il mio coniglietto nano Bisè e l'amore della mia vita Lucky, il mio cagnolino schitzu. Sono una fashion blogger o per lo meno ci provo, youtubers, fotografa, ballerina di danza moderna da circa tre anni con un passato da ginnasta ed un sacco di altre cose. Amo leggere i vostri messaggi e le vostre mail, mi danno la forza di andare avanti in questo progetto, sopratutto adesso che sto attraversando un periodo buio nella mia vita attuale.



This blog is a personal web page not for profits. Some images and graphic designs were found on the web.If you find a picture or a graphic design that should not be here, please contact me at effylondon07@gmail.com and the pictures in question will be immediately removed. Thanks.


Nikla.

Nessun commento: